Новости в Google Ads
И през 2023г. дигитализацията ще продължава да се развива и разширява с бързи темпове. Водещата платформа за онлайн реклама Google Ads не прави изключение и отново ще играе важна роля в рекламата на много бизнеси. В днешната статия ще разгледаме някои прогнози, за това, което може да очакваме от платформата през тази година.
#1. Google Ads – фокус върху персонализацията:
Както знаем, Google винаги се ангажира да предостави на своите потребители добра персонализирана информация. Е и през 2023г. това няма да се промени. Google Ads ще продължава да създава пряко насочени кампании към определени аудитории. За може да бъде осъществено това, Google Ads ще включва местоположение, поведение, насочване чрез даден контекст и т.н.
#2. Видео и визуални реклами в Google Ads:
Видео форматите продължават да се популяризират все повече и повече. През тази година може да очакваме по-голям акцент именно върху визуалните реклами и интерактивни видеа с по-разширени опции и нови формати.
#3. Поверителност:
С нарастващите нарушения на данни и сигурност в онлайн пространството, няма как Google Ads да не наложи нови правила за поверителност. Така всички кампании, които се пускат ще трябва да използват политики за поверителност, с цел защита на личните данни на потребителите. По този начин ще се гарантира, че дори рекламодателите да имат достъп до по-широка база от данни те ще защитават поверителността им. Вероятно новите мерки ще включват функции за премахване на бисквитките на трети страни.
#4. Google Ads и AI интеграции:
През 2023г. можем да очакваме нови и по-големи интеграции на машинно обучение. Автоматизирани кампании, анализи, прогнози и още инструменти, които ще позволят по-доброто оптимизиране на рекламите в реално време. Компанията не спира да инвестира в нови инструменти и автоматизирани техники за създаването на по-разширени опции за насочване на потребителите чрез тяхното поведение.
#5. По-добър анализ:
Макар вече да предлага надеждни функции за отчитане и анализ винаги има място за подобрения. Въвеждане на нови показатели, които показват по-задълбочена информация за ефективността на кампаниите. За никого не е тайна, че масово бизнесите се преместват в онлайн пространството и от тази гледна точка те се нуждаят от точни данни за своите инвестиции. Това е и причината поради, която Google Ads инвестира в нови подобрения в сферата на отчитането.
Заключение
Компанията ще продължава да прави иновации, които да отговорят на променящите се нужди, както на потребителите, така и на рекламодателите. Едно със сигурност е ясно, Google Ads е ключов елемент в света на дигиталната реклама и той ще продължава да помага на бизнесите да се разраства в тази динамична среда.