Има множество програми и платформи, които правят анализ на присъствието на вашия бизнес онлайн, но най-използваната е Google Analytics.
Ето Ви няколко причини – увеличавате съдържанието на вашия блог, запознававете клиента с вашият продукт или услуга по начин, който е много по-обширен и завладяващ от обикновена реклама, ангажирате аудиторията си посредством разказване на истории за вашия бизнес. Запомнете това, че историите продават!
На базата на събраната информация по-горе се прави анализ, който може значително да подобри продажбите Ви и да получите информация за това дали вашия уеб сайт се нуждае от по-добра SEO оптимизация, за да бъде лесно откриваем и добре позициониран в Търсачката или дизайн, за да помогнете на клиентите да ориентират правилно и адаптирането им да е по-бързо за постигане на реализации.
Google Analytics несъмнено променя и разширява възможностите на Вашия бизнес, защото Ви дава важна информация за потребителското поведение във Вашия уеб сайт, до която няма друг начин, по който да достигнете. Мислете стратегически и се погрижете за продажбите си.
Имайте в предвид, че водената комуникация се запазва!
Виртуален асистент: Здравейте! С какво можем да Ви бъдем полезни?