Изработка на уебсайт и онлайн магазин

Изработка на уебсайт и онлайн магазин с включена поддръжка, хостинг, домейн, GDPR интеграция, SSL сертификат за криптиране на връзката, SEO и SEM оптимизация.

ИЗРАБОТКА ИЛИ РЕДИЗАЙН НА

ИНФОРМАТИВЕН УЕБСАЙТ

Изработка или редизайн

2899 лв | 1482 €

без ДДС

КАТАЛОГОВ УЕБСАЙТ

Изработка или редизайн

3599 лв | 1840 €

без ДДС

ОНЛАЙН МАГАЗИН

Изработка или редизайн

3999 лв | 2045 €

без ДДС

РЕКЛАМНИ КАМПАНИИ В GOOGLE ADS И ПОДДРЪЖКА НА СОЦИАЛНИ МРЕЖИ

СОЦИАЛНИ МРЕЖИ

Facebook и Instagram

за период от един месец

700 лв | 357 €

без ДДС

GOOGLE ADS

за период от един месец

600 лв | 307 €

без ДДС

КОМПЛЕКСНО ПРЕДЛОЖЕНИЕ

Dynamic Link Generator

Изпратете своето запитване

Име *
Телефон *
Email *
Уеб сайт
Тема на запитването *
Запитване *
Chat Icon

ИНФОРМАТИВЕН УЕБСАЙТ

1. Дизайн и структура:

  • Иновативен дизайн – съобразен с най-новите тенденции в уеб дизайна, за да бъде уебсайтът Ви едновременно стилен и функционален.

  • Изграждане на меню с до 20 страници със съдържание и изображения като „Начало“, „За нас“, “Услуги“, “Контакти“ и др. с възможност за добавяне на още страници при необходимост.

  • Респонсив дизайн – напълно адаптивен за всички устройства, включително десктоп, таблети и смартфони, за безпроблемно потребителско изживяване.

  • Брандиране на уебсайта – персонализиране на дизайна в съответствие с корпоративната идентичност на бизнеса.

2. Управление и администрация:

  • Административен панел – интуитивен и лесен за използване интерфейс, който Ви позволява сами да управлявате съдържанието на уебсайта си, като добавяте или редактирате страници, изображения и текстове.

  • Видео обучение за работа с панела и основи на SEO оптимизацията, което ще Ви даде възможността допълнително да оптимизирате своя уебсайт при добавяне на ново съдържание.

3. Мултимедия и съдържание:

  • Добавяне на изображения и видеа – възможност за интегриране на визуално съдържание за по-добро представяне на Вашата дейност и услуги.

  • Галерия с неограничен брой снимки – организиране на изображенията в лесна за разглеждане структура с възможност за различни визуални ефекти.

  • Мултимедийни интеграции – Интеграция с YouTube, Vimeo или Twitch за вграждане на видеоклипове, стриймове или подкасти. Audio player за поддръжка на музика или аудио съдържание подкасти, записи на събития.

4. SEO и практики:

  • On-Page SEO оптимизация – оптимизация на съдържанието и структурата на страниците за по-добра видимост и класиране в Google.

  • Регистрация в Google Search Console – за по-бързо и ефективно индексиране на страниците от Google.

  • Cache система за оптимизация на скоростта на зареждане на уебсайта.

  • Създаване на robot.txt файл – файл даващ указания на търсачките за правилно обхождане и индексиране на страниците в уебсайта;

5. Сигурност и съответствие:

  • SSL сертификат – гаранция за сигурност и защита на данните на потребителите.

  • GDPR съвместимост – интеграция на политика за поверителност и защита на личните данни.

  • Content Copy Protection – Система забраняваща копиране на текст и изображения.

  • Политика за бисквитки – внедряване на банер и страница за политиката за бисквитки.

  • Сигурност и защита – защита на уебсайта от зловреден софтуер и хакерски атаки (Добавяне на двуфакторна автентикация (2FA) за допълнителна сигурност на потребителите).

6. Функционалности:

  • Автоматичен превод – превод на предпочитани езици (по Ваше желание).

  • Subscribe бутон – възможност за абониране на потребителите за актуални новини, което Ви позволява да поддържате постоянна връзка с тях.

  • Синхронизация със система за Email кампании – интеграция с Mailchimp или Brevo за планирано изпращане на известия.

  • Pop-Up система – автоматично известяване чрез съобщение, при посещение на уебсайта (съдържание по Ваш избор).

  • Синхронизация със социални мрежи (Facebook, Instagram, X, Pinterest и др.) за максимално разпространение на Вашия бизнес, спрямо използваните от Вас социални канали.

  • Chatbot интеграция – синхронизация за изпращане на съобщения от посетители на уебсайта към използвано от Вас чат приложение – Messenger, WhatsApp и/или Viber.

  • Call бутон – възможност за директни обаждания от уебсайта.

  • Възможност за интегриране на онлайн контактна форма – за лесни и бързи запитвания от посетителите на уебсайта директно към Вашия имейл.

7. Техническа поддръжка и хостинг:

  • Поддръжка на текущото състояние на уебсайта.

  • Следене и обновяване на интегрираните системи.

  • Отстраняване на технически неизправности възникнали по време на периода на поддръжката (в случай на констатирани такива).

  • Резервно копие на информацията – периодично създаване на резервно копие за бързо възстановяване на данните при необходимост.

  • Създаване на до 10 пощенски кутии с корпоративни (фирмени) имена и осигуряване на до 10GB SSD пространство (пример: info@yourdomain.com). Осигуряване на допълнителни възможности за увеличаване броя на пощенските кутии и техният обем на заемано пространство (при необходимост).

8. Допълнителни предимства:

  • Онлайн следене на процеса по изграждане на уебсайта – за постоянен достъп до актуализации по проекта.

  • Вграждане на Google Maps/Google Street Viewза лесно откриване на физическия Ви адрес от различни устройства.

  • Регистрация и настройка на Google Analytics – система за проследяване и анализ на посещенията на уебсайта, която ще Ви помогне да разберете поведението на потребителите.

КАТАЛОГОВ УЕБСАЙТ

Подходящ за презентиране на продукти и публикации

1. Дизайн и структура:

  • Иновативен и модерен дизайн – съобразен с най-новите тенденции в уеб дизайна, създаден според Вашата визия и стил, следвайки стандартите и изискванията на търсачките.

  • Изграждане на меню с до 20 страници/бутони със съдържание и изображения, като „Начало“, „За нас“, „Продукти“, „Блог“, „Контакти“ и др. (с опция за добавяне на още).

  • Промо витрина на началната страница – за показване на най-предпочитаните продукти и оферти.

  • Респонсив дизайн – напълно адаптивен за всички устройства (десктоп, смартфон, таблет).

2. Управление и администрация:

  • Административен панел – лесен за управление, който ще Ви позволи да добавяте продукти/публикации, редактирате съдържание и т.н., без необходимост от специални технически умения.

  • Роли на служители – възможност за задаване на различни нива на достъп до секции и информация в административния панел.

  • Видео обучение за работа с панела и основи на SEO оптимизацията, което ще ви даде възможността допълнително да оптимизирате уебсайта при добавяне на продукти/публикации.

  • Опция за неограничен брой продукти, публикации и категории, както и неограничен брой снимки и видеоклипове (линкове от YouTube).

  • Възможност за следене на наличности и индикации за продукти „наличен“ и „изчерпан“.

3. SEO и практики:

  • On-Page SEO оптимизация – за по-добри резултати в търсачките като Google.

  • Cache система за оптимизация на скоростта на зареждане на уебсайта.

  • Създаване на robot.txt файл – файл даващ указания на търсачките за правилно обхождане и индексиране на страниците в уебсайта;

4. Сигурност и съответствие:

  • SSL сертификат – гаранция за сигурност и защита на данните на потребителите.

  • GDPR съвместимост – интеграция на политика за поверителност и защита на личните данни.

  • Content Copy Protection – Система забраняваща копиране на текст и изображения.

  • Политика за бисквитки – внедряване на банер и страница за политиката за бисквитки.

  • Сигурност и защита – защита на уебсайта от зловреден софтуер и хакерски атаки (Добавяне на двуфакторна автентикация (2FA) за допълнителна сигурност на потребителите).

5. Функционалности:

  • Система за филтриране на продукти по категория, цвят, марка и др.

  • Динамична търсачка – показва автоматично актуализирани резултати в реално време, докато потребителят въвежда своето запитване.

  • Система за бърз преглед на продукта – позволяваща на потребителите бърз достъп до ключова информация.

  • Chatbot интеграция – синхронизация за изпращане на съобщения от посетители на уебсайта към използвано от Вас чат приложение – Messenger, WhatsApp и/или Viber.

  • Call бутон – възможност за директни обаждания от уебсайта.

  • Subscribe бутон – за абониране на потребителите за новини и промоции.

  • Синхронизация със система за Email кампании (Mailchimp, Brevo).

  • Pop-Up система – автоматично известяване чрез съобщение, при посещение на уебсайта (съдържание по Ваш избор).

  • Синхронизация със социални мрежи (Facebook, Instagram, X, Pinterest и др.) за максимално разпространение на Вашия бизнес, спрямо използваните от Вас социални канали.

  • Мултимедийни интеграции – Интеграция с YouTube, Vimeo или Twitch за вграждане на видеоклипове, стриймове или подкасти. Audio player за поддръжка на музика или аудио съдържание подкасти, записи на събития.

  • Автоматичен превод – превод на предпочитани езици (по Ваше желание).

  • Интегриране на онлайн контактна форма – директни запитвания от уебсайта.

6. Техническа поддръжка и хостинг:

  • Поддръжка на текущото състояние на уебсайта.

  • Следене и обновяване на интегрираните системи.

  • Отстраняване на технически неизправности възникнали по време на периода на поддръжката (в случай на констатирани такива).

  • Резервно копие на информациятапериодично създаване на резервно копие за бързо възстановяване данни при необходимост.

  • Създаване на до 10 пощенски кутии с корпоративни (фирмени) имена и осигуряване на до 10GB SSD пространство (пример: info@yourdomain.com). Осигуряване на допълнителни възможности за увеличаване броя на пощенските кутии и техният обем на заемано пространство (при необходимост).

  • Неограничен хостинг – за уебсайта и поддръжка на техническите аспекти.

7. Мобилни решения:

  • Прогресив мобилно приложение (PWA) – позволява на клиентите Ви да достъпват уебсайта лесно и бързо чрез мобилни устройства.

Допълнителни предимства:

  • Регистрация и настройка на Google Analytics – за проследяване на посещения и поведение на потребителите.

  • Регистрация в Google Search Console – за по-бързо индексиране от Google.

  • Вграждане на Google Maps/Google Street View – за лесно откриване на физическия Ви адрес от различни устройства.

  • Онлайн следене на процеса по изграждане на уебсайта – за актуализации по проекта.

ОНЛАЙН МАГАЗИН

1. Дизайн и структура:

  • Иновативен и модерен дизайн – съобразен с най-новите тенденции в уеб дизайна, създаден според Вашата визия и стил, следвайки стандартите и изискванията на търсачките.

  • Изграждане на меню с до 20 страници, включващи бутони, като „Начало“, „Продукти“, „За нас“, „Контакти“ и др., с опция за добавяне на още.

  • Промо витрина на началната страница – за показване на най-предпочитаните продукти и оферти.

  • Респонсив дизайн – напълно адаптивен за всички устройства (десктоп, смартфон, таблет).

2. Управление и администрация:

  • Административен панел – лесен за управление, който ще ви позволи самостоятелно да добавяте продукти, да редактирате съдържание и да управлявате поръчки.

  • Роли на служители – възможност за задаване на различни нива на достъп до секции и информация в административния панел.

  • Видео обучение за работа с панела и основи на SEO оптимизацията, което ще ви даде възможността допълнително да оптимизирате магазина при добавяне на нови продукти.

  • Опция за неограничен брой продукти и категории, както и неограничен брой снимки и видеоклипове (линкове от YouTube).

  • Следене на наличности – индикации за продукти „наличен“ и „изчерпан“.

3. SEO и практики:

  • On-Page SEO оптимизация – осигуряване на по-добри резултати в търсачките (Google и др.).

  • Cache система и оптимизация за бързина на зареждането на онлайн магазина, за по-добро потребителско изживяване.

  • Създаване на robot.txt файл – файл даващ указания на търсачките за правилно обхождане и индексиране на страниците в уебсайта;

4. Сигурност и съответствие:

  • SSL сертификат – гаранция за сигурност и защита на данните на потребителите.

  • GDPR съвместимост – интеграция на политика за поверителност и защита на личните данни.

  • Content Copy Protection – Система забраняваща копиране на текст и изображения.

  • Политика за бисквитки – внедряване на банер и страница за политиката за бисквитки.

  • Сигурност и защита – защита на сайта от зловреден софтуер и хакерски атаки (Добавяне на двуфакторна автентикация (2FA) за допълнителна сигурност на потребителите).

5. Плащания и доставки:

  • Методи на плащане – наложен платеж, банков превод, с опция за разширение с други методи.

  • Интеграция с куриерски фирми и методи на доставка, за автоматизация на логистичния процес (Speedy , ЕКОНТ и BOX NOW).

6. Функционалности:

  • Автоматично генериране на фактури при поръчки – система за счетоводно управление и проследяване на продажби и разходи.

  • Известяване чрез Е-mail – при получена заявка за нова поръчка.

  • Опции за персонализиране на електронни пощенски шаблони при поръчка – персонализиране на външния вид и съдържанието на имейлите, изпращани от онлайн магазина.

  • Система за свързани продукти – възможност за предлагане на свързани продукти, най-продавани, нови и промо продукти.

  • Система за филтриране на продукти по цена, категория, цвят, марка и др.

  • Динамична търсачка – показва автоматично актуализирани резултати в реално време, докато потребителят въвежда своето запитване.

  • Интеграция на система за бърз преглед на продукта – позволява на потребителите да разгледат ключова информация за продукта.

  • Chatbot интеграция – синхронизация за изпращане на съобщения от посетители на онлайн магазина към използвано от Вас чат приложение – Messenger, WhatsApp и/или Viber.

  • Call бутон възможност за директни обаждания от онлайн магазина.

  • Синхронизация със социални мрежи (Facebook, Instagram, X, Pinterest и др.) за максимално разпространение на Вашия бизнес, спрямо използваните от Вас социални канали.

  • Subscribe бутон – възможност за абониране за новини и промоции.

  • Синхронизация със система за Email кампании (Mailchimp, Brevo).

  • Pop-Up система – автоматично известяване чрез съобщение, при посещение на онлайн магазина (съдържание по Ваш избор).

  • Потребителски отзиви и рейтинги – интеграция за добавяне на ревюта и рейтинги.

  • Мултимедийни интеграции – Интеграция с YouTube, Vimeo или Twitch за вграждане на видеоклипове, стриймове или подкасти. Audio player за поддръжка на музика или аудио съдържание подкасти, записи на събития.

  • Автоматичен превод – превод на предпочитани езици (по Ваше желание).

  • Интегриране на онлайн контактна форма – директни запитвания от Онлайн магазина.

7. Техническа поддръжка и хостинг:

  • Поддръжка на текущото състояние на онлайн магазина.

  • Следене и обновяване на интегрираните системи.

  • Отстраняване на технически неизправности възникнали по време на периода на поддръжката (в случай на констатирани такива).

  • Резервно копие на информациятапериодично създаване на резервно копие за бързо възстановяване данни при необходимост.

  • Създаване на до 10 пощенски кутии с корпоративни (фирмени) имена и осигуряване на до 10GB SSD пространство (пример: info@yourdomain.com). Осигуряване на допълнителни възможности за увеличаване броя на пощенските кутии и техният обем на заемано пространство (при необходимост).

  • Неограничен хостинг – за онлайн магазина и поддръжка на техническите аспекти.

8. Мобилни решения:

  • Прогресив мобилно приложение (PWA) – дава възможност на клиентите ви да достъпват магазина лесно и бързо чрез мобилни устройства.


Допълнителни предимства:

  • Онлайн следене изграждането на Вашия онлайн магазин – за актуализации по проекта.

  • Регистрация/синхронизация с Google Analytics и Google Search Console – за проследяване на посещения и бързо индексиране в Google.

  • Вграждане на Google maps/Google street view – лесно откриване и директна препратка към физическия Ви адрес от различни устройства.

СОЦИАЛНИ МРЕЖИ

Facebook и Instagram

Услуги, включени в предложението:

1. Създаване и оптимизация на социални профили:

Анализ и планиране: Подробен анализ на пазара, целевата аудитория и конкуренцията, който ще ни помогне да създадем стратегически план за съдържание, съобразен с Вашите бизнес цели.
Дизайн на профил и корица: Професионално изработени профилна снимка и корица, адаптирани към бранда Ви, за максимално визуално въздействие.

2. Изготвяне на маркетингова стратегия:

Седмичен постинг план за съдържание: Изготвяне на отделни седмични постинг планове за публикуване на съдържание с маркетингова стратегия за развитие на страниците (всеки постинг план се съгласува предварително).
Периодичност и разнообразие: Балансирано разпределение на постовете – информация за бизнеса, промоции, съвети и ангажиращи въпроси за поддържане на интереса на аудиторията.
Адаптиране към различни целеви групи: Съдържанието се съобразява с интересите на Вашата аудитория, възраст, локация и поведение в социалните мрежи.

3. Създаване и публикуване на съдържание:

Креативни публикации: Дизайн и публикуване на 3 уникални поста на седмица, със специален акцент върху визуалната и текстовата част. Всички публикации са напълно адаптирани към спецификите на платформата.
Интерактивно съдържание: Публикуване на ангажиращи истории и видео съдържание, за да повишим взаимодействието с аудиторията.
Промоционални кампании: Публикуване на 1 промоционален пост на месец, с фокус върху специфичен продукт или услуга (при жалние и необходимост).

4. Реклама и разширяване на аудиторията:

Таргетирана реклама: Управление на до 2 рекламни кампании с фокус върху достигане до точната аудитория, с цел увеличаване на последователите и продажбите. Включва реклама с бюджет до 50 лв. на месец.
Анализ на резултатите: Измерване на ефективността на рекламите и настройка за по-добри резултати при всяка следваща кампания.

5. Активно управление на общността:

Комуникация с последователите: Отговаряне на съобщения и коментари, поддържане на активен диалог с аудиторията, за да изградим доверие и лоялност (при получено писемно потвърждение за изпълнение на тази услуга).
Управление на рецензии: Проследяване и управление на потребителските ревюта и обратната връзка, за да се гарантира позитивен имидж на бизнеса.
Мониторинг и оптимизация: Ежедневен мониторинг на активността и ефективността на съдържанието с цел постоянно подобряване.

6. Доклади и анализи:

Месечен доклад: Подробен анализ на резултатите – ангажираност, растеж на последователи, резултати от рекламите, за да можете да проследите ефективността на нашите усилия.
Препоръки за подобрение: Персонализирани съвети и препоръки за подобряване на ефективността на страниците на база на месечните резултати.

Цени и условия:

Цената за всички горепосочени услуги е 700 лв./месец (без ДДС). Това включва цялостно управление, мониторинг и реклама с включен бюджет за рекламни кампании до 50 лв. на месец.

Допълнителни рекламни бюджети могат да бъдат добавени по Ваше желание.

GOOGLE ADS

Услугата включва:

  1. Анализ и планиране на кампанията

    • Изготвяне на стратегия, базирана на целите на бизнеса Ви.

    • Определяне на ключови думи (keywords), таргет аудитория и географски обхват за най-ефективно насочване.

    • Създаване на структурата на кампанията (кампании, рекламни групи и реклами).

  2. Създаване на рекламни текстове и банери

    • Разработване на рекламни послания (текстови реклами) с висок потенциал за ангажиране на аудиторията.

    • Добавяне на визуални банери за дисплейната мрежа (при необходимост).

    • Персонализирани Call-to-Action фрази, насочени към постигане на максимална ефективност.

  3. Настройки и конфигурации в Google Ads

    • Настройка на Google Ads профил, създаване и конфигурация на кампанията.

    • Оптимизация на дневен и месечен рекламен бюджет, за да се осигури максимално покритие и резултати.

    • Синхронизация с Google Analytics за проследяване на конверсии и потребителско поведение.

  4. Проследяване на конверсии и цели

    • Настройка на системата за проследяване на конверсии (постигнати цели).

    • Анализ и отчитане на ключови показатели за ефективност (KPIs).

  5. Оптимизация на кампанията в реално време

    • Ежедневен мониторинг на представянето на рекламите.

    • Оптимизация на ключовите думи, корекции в стратегията за наддаване (bidding strategy), и подобрение на рекламните текстове при необходимост.

    • Адаптиране на таргетинг параметрите (географски, демографски, интереси) за по-добра ефективност.

  6. Отчетност и поддръжка

    • Следене и изпълнение на Google Ads препоръки (при необходимост) за подобрения на показателите.

    • Комуникация през целия период на кампанията.

    • Финален месечен доклад с обобщение на представянето, анализ на ефективността и препоръки за бъдещи стъпки.

Период на изпълнение:

  • Периодът на активната кампания е 1 месец.

Цена:

  • Обща стойност на офертата: 600лв. без ДДС

  • Включен рекламен бюджет: 200лв.
    (Останалата част от сумата покрива настройката, управлението и оптимизацията на кампанията.)

Допълнителни възможности:

  • Кампанията може да бъде продължена по Ваше желание след изтичане на първоначалния период.

  • Възможност за увеличаване на рекламния бюджет по всяко време по Ваше желание.