Онлайн репутация

Нещото в управлението на вашата онлайн репутация и това, което говорят Google и Yahoo за вас е, че голяма част от него е във вашите ръце. 

WebsiteBuilderBG

Онлайн репутация

Притежаването на вашата онлайн репутация не е лесно, а в някои случаи може да бъде битка. За да отговорим на всички ваши въпроси и притеснения, ще обясним какво е управление на онлайн репутацията, защо е важно, многото предизвикателства и сценарии, които съществуват по пътя и какво можете да направите, за да изградите или възстановите името си.
Какво прави онлайн управлението на репутацията? Това е повече, отколкото си мислите Обединявайки областите на дигиталния маркетинг, връзките с обществеността, журналистиката, социалните медии и разширяването на технологиите за уеб разработка, нашата агенция за управление на репутацията е специализирана в изграждането на информираност за нов бранд или бизнес развитие, извеждайки тухлените и строителните фирми на преден план на комуникативна еволюция или забавната част, играеща Extreme Makeover: SEO Edition.

WebsiteBuilderBG

Online Reputation Management

Нека да преместим този автобус … Или по-скоро онлайн репутация.
Основата на Online Reputation Management е популяризиране на съдържание, което акцентира върху желания от клиента имидж. Необходимостта да управлявате вашата цифрова репутация става все по-взискателна поради причини, включително:

Ако бизнесът ви не може да бъде намерен в Google, различни други списъци, свързани с подобни ключови думи, могат да смутят видимостта и влиянието на вашата марка.

Кажете, че сте в правилната позиция, правите страхотни неща и правите големи сделки. И все пак на първа страница на Google пише, че работите някъде другаде или може би някой е споделил нещо ужасно и сте споменати или маркирани. Миналото може да се задържи и да се задържи в резултатите от търсенето толкова лошо, колкото татуировка на врата на име на бивша приятелка.

Колкото и Google да има системи и алгоритми, които да извеждат най-актуалното и авторитетно съдържание на преден план, ние знаем, че не всичко, публикувано онлайн, е вярно. Много пъти ще видите съдържание онлайн, което е гранично-клеветническо, но сочно и авторитетно. Често в тези случаи Google класира по-авторитетната, ангажираща и най-добре оптимизирана страница спрямо другата, независимо коя страна на историята е най-подходящата вярната.

Това важи особено за компаниите, които не поемат собствеността върху присъствието си в сайтовете за преглед. Като не отговорите на отрицателен отзив или проблем, като имате уебсайт със съдържание, което обяснява крайните подробности на вашата услуга, за да отговорите на въпросите и притесненията на други клиенти, или публикувате доказателство, което установява легитимността на това, което правите, губите възможността да се обясните. Предавате гласа си на това, което имат да кажат те за вас, и ако Snapchat ни е научил на нещо: те не искат да спечелите.

Причината това може да бъде толкова трудно е, защото светът се разширява със скорост, която никога не е била наблюдавана в ерата на информацията. Отрицателните коментари или отзиви за вас, могат да ви препъват значително. Да не говорим за авторитета, който Google дава на сайтове за преглед като Yelp, заедно с уебсайтове за оплаквания. Тези неща могат да се разпространят като див огън. В много случаи за тези бизнеси реакционните усилия могат да се натъкнат на „твърде малко, твърде късно“ към поставяне на най-добрия крак напред.

За борба с тези сайтове с висок авторитет е необходимо дълбоко ниво на техническа експертиза. Създавайки правилното съдържание с правилните авторитетни подходи, можете да борите огън с огън. Или още по-добре, започнете един! Хората ще те погледнат. Справете се с него. За да подчертаем това, ние създадохме инфографика, в която подробно се описва как репутацията ви наистина се подрежда.

За борба с тези сайтове с висок авторитет е необходимо дълбоко ниво на техническа експертиза. Създавайки правилното съдържание с правилните авторитетни подходи, можете да борите огън с огън. Или още по-добре, започнете един! Хората ще те погледнат. Справете се с него. За да подчертаем това, ние създадохме инфографика, в която подробно се описва как репутацията ви наистина се подрежда.

WebsiteBuilderBG

Как другите виждат марката Ви онлайн

Нека да разгледаме например европейския закон „Право да бъдем забравени“, който става все по-сложен. Един от факторите, които Google използва за „класиране“ на уебсайт за достоверност, авторитет и легитимност, е броят на връзките. С течение на времето тези връзки се появяват в търсачките, видими за всички. Европа обаче твърди, че връзките, които се появяват в търсачките, базирани в ЕС, нарушават „правото да бъдем забравени“ и „правото на информация“ пълномощниците за правото на неприкосновеност на личния живот (Европейска конвенция за правата на човека, член 8 и Декларация за правата на човека , член 12). Европейските съдилища приеха закона, който позволява на потребителите да поискат премахване на предишни лични връзки от търсачките. Тези заявки обаче стават все по-сложни за Google. Всъщност някои може да се замислят как законодателно дават различни географски пространства в Интернет, както и собствените ни права върху конкретна информация. Това са само някои причини, поради които законът за правото на забравяне поражда повече въпроси, отколкото отговори …

С течение на времето Google се сблъсква само с по-голямо проучване как се стреми да обработва „забравени“ заявки и подхода си към управление на премахването на връзките.

Как може да отстояване себе си?

Интернет може да бъде жесток и непростим. Ако някой иска да нанесе щети на вашето име, има много начини затова. Ето няколко сценария, които изискват услугите на специалист по онлайн управление на репутацията:

За всички тези проблеми има начин да преодолеете.

Като компания за управление на онлайн репутация, ние разбираме, че най-лошото, което можете да направите, е да оставите негативната преса да седи недокосната и да се надяваме на най-доброто. Ако остане без адреса, толкова повече ще има тенденция да изпъква и да ангажира други потребители в търсенето, като циментира мястото си в търсачката.

За да илюстрираме това имаме следното

Колкото повече сайтове за авторитети класирате за вашето име, толкова по-нагоре ще е негативните истории да се изкачат нагоре по Google SERP. Така че не забравяйте да имате най-важното. Ето няколко:

Направете вашия уебсайт, добре оптимизиран за търсене и ангажиране с вашата аудитория. Полагайте усилия да публикувате рутинно ново съдържание, било то прессъобщение, видеоклип в YouTube или дори фотоалбум. И накрая, не забравяйте да поддържате високия стандарт и да се съсредоточите върху вашите клиенти.

Може да ни потърсите относно онлайн управление на репутация

Тъй като голяма част от управлението на онлайн репутацията разчита на оптимизация на търсачки, правилното изпълнение на SEO техники е от решаващо значение за успеха на изграждането на положителен имидж. Работейки с най-добрите в SEO услугите, вие получавате изпитаните практики за постигане на резултати по възможно най-ефикасния и ефикасен начин. Този фактор е този, който не бива да се пренебрегва. С работата на реномиран и надежден SEO екип, можете да спестите значително време, пари и ресурси за постигане на целта си.