Онлайн магазин и интеграции за куриерски услуги

Интеграциите за куриерски услуги са важен елемент в разработването и развитието на онлайн търговията. Истината е, че един бизнес доста трудно би могъл да се реализира самостоятелно на пазара. Много компании нямат достатъчен финансов ресурс, за да приложат независим работен модел. Днес ще си поговорим за интегрирането на куриерски услуги в електронната търговия и защо те са от изключително значение за бизнеса.

 

Интеграции за куриерски услуги – необходимост или не?

Интеграциите служат за осигуряването на ефективност в процеса на продажбите в онлайн магазините. Те могат да се използват като помощник за разплащателни методи, товарителници, улеснение на работата. На кратко те са не по-малко важни от един складов софтуер. И със сигурност тяхната липса се забелязва.

 

Предимства, които предлагат интеграциите за куриерски услуги:

  • Обслужване на по-добро ниво:

Всички знаем, как често се случва някои поръчки да бъдат забавени и доставката да се отложи с дни, заради технически проблем. За това е важно търговецът да има възможността да проследява движението на всички поръчки в реално време. Така и неговите клиенти ще бъдат информирани ако поради някаква причина пратката им ще се забави. В противен случай рискът от недоволство е голям, което би довело до други неприятни събития (оплаквания, губене на потенциални клиенти и финансови загуби). Когато решите да създавате онлайн бизнес помислете за правилното клиентско обслужване;

  • Интеграции за куриерски услуги и събиране на данни:

Обработката на данни в онлайн магазините е процес с изключително значение. С интегрирането на куриерските услуги рискът от грешки при събиране на информация е сведен до минимум. Така освен, че може да проследявате поръчките на клиентите си, Вие гарантирате ефективният пренос на тяхната информация;

 

  • Разходи и процес на доставка:

След като потребител направи поръчка в онлайн магазина, следва дълъг процес на работа. Подготовка, печат на товарителница, опаковане на пратката, изпращане към куриер, генериране на ден и час за доставка. Когато интеграциите за куриерски услуги липсват, всяка поръчка трябва да се изпрати първо да офис на куриер. Това създава затруднения, защото търговецът не може да гарантира бързото доставяне на поръчката.  Когато електронния магазин има интеграции за куриерски услуги всеки процес по обработването и доставянето на поръчката е свързан и много по-опростен. Само с няколко клика може да се разпечата товарителница и да се заяви куриер. Така всеки етап може да бъде лесно проследим;

Относно разходите, когато времето за обработка на една поръчка отнема просто няколко минути, търговецът има възможността да обработва повече поръчки. А това разбира се гарантира печалби, нека не забравяме, че точно бързината е пътят към клиентската удовлетвореност. Освен това с интеграцията на куриерски услуги се пести от разходи и такси за пратките, които се изпращат в логистичен център. Всеки спестен разход допринася бизнесът да предлага преференциални цени и да печели повече клиенти.

 

Знаете ли, че ние предлагаме интеграции за онлайн магазини със куриерските фирми Спиди и  Еконт? Ако търсите бърз и безпроблемен старт в областта на онлайн търговията, ние знаем как да Ви помогнем. Свържете се с нас и дайте начало на своето бизнес развитие. Попълнете нашата контактна форма: тук

 

Изпратете своето запитване

Име *
Телефон *
Email *
Уеб сайт
Подробности *
Политика за поверителност *