Как да увеличите конверсиите на Вашата лендинг страница

Лендинг страница е уебстраница, която е създадена специално, за да привлече посетителите на сайта и да ги превърне в потенциални клиенти. Главната цел на лендинг страницата е да убеди посетителя да извърши определено действие (абониране за електронен бюлетин, правене на поръчка, изтегляне на безплатен ресурс и други)

 

Фокус на лендинг страница:

Обикновено лендинг страниците са с директно насочена цел и имат минималистичен дизайн, който е фокусиран изцяло върху изпълнението на определената цел. Лендинг страниците често включват: заглавие, описание на предлаганата оферта, изображения, форма за попълване на данни и ясен призив към действие (Call – to Action). Използват се в различни сфери на бизнеса и могат да бъдат част от онлайн рекламни кампании, социални медии, имейл маркетинг и т.н.

Лендинг страниците са ефективен начин за увеличение на конверсиите и привличането на нови клиенти, стига те да бъдат оптимизирани за правилната аудитория и да са насочени към изпълнението на конкретна цел.

Какво представляват конверсиите на лендинг страница:

Конверсия на лендинг страница е действието, което посетител на страницата извършва, за да стане потенциален или активен клиент. Конверсията може да бъде различна в зависимост от целта на лендинг страницата. Обикновено се измерва като процент от броя на посетителите, които са извършили желаното действие спрямо общия брой посетители на страницата.

Например, ако целта на лендинг страницата е да продадете продукт и 100 потребителя посетят страницата, а 10 от тях направят поръчка, то конверсионната ставка на страницата е 10%.

Конверсията може да бъде мерена за различни видове действия на страницата, като например попълване на формуляр, абониране за бюлетин, регистрация за събитие, споделяне в социалните медии и други.

Ето някои идеи, които биха могли да помогнат на увеличаване на ефективността на Вашата лендинг страница:

#1. Ясно и недвусмислено съобщение на лендинг страница

Всичко, което искат клиентите Ви да знаят, трябва да бъде описано на Вашата лендинг страница кратко, ясно и лесно за разбиране. Вместо да се втурвате с технически детайли, се фокусирайте върху интригуващо послание, което ще накара потребителя да иска да знае повече.

#2. Тествайте и опитвайте различни версии

Можете да изпълнявате A/B тестове на лендинг страниците си. Това включва използване на две различни версии на лендинг страницата Ви – една основна и друга със леко изместено съдържание, което да следи реакциите на потребителите. Това може да Ви помогне да определите правилното послание и точния маркетингов подход, който да работи за Вашия бизнес.

#3. Вложете в дизайна на лендинг страница

Дизайнът на лендинг страницата трябва да бъде висококачествен и ефектен. Това включва използването на ясни, привлекателни цветове, шрифтови комбинации и качествени графики и изображения. Визуалната привлекателност е от голяма важност за страницата. Чрез нея потребителите ще се запознаят с продукта или услугата, които предлага сайта.

#4. Фокусирайте се върху познати проблеми на клиенти

Клиентите се обръщат към Вас за решението на конкретни проблеми и трудности.  Затова лендинг страницата трябва да предлага практически решения и обещания в тази насока.

Крайният резултат зависи от това до колко ефективен е Вашият подход при настройка на лендинг страницата. Ако насочите вниманието си върху дизайна, съдържанието и изпълнението на лендинг страницата това ще доведе до успех. Ще можете да задържите интереса на клиентите и да го трансформирате в конверсия и продажба. Лендинг страницата е от съществено значение за онлайн бизнесите, тъй като е допирната точка между потребителя и продукта или услугата.

Ако се нуждаете от още дигитални съвети, свържете се с нас: линк тук

WebSiteBuilderBG цялостно дигитално обслужване!

Изпратете своето запитване

Име *
Телефон *
Email *
Уеб сайт
Подробности *
Политика за поверителност *