Ремаркетинг и ретаргетинг
В WebsitebuilderBG използваме както ремаркетинг, така и ретаргетинг, за да повлияем на поведението на клиента и да популяризираме вашата марка/бранд, продукти и услуги.
WebsiteBuilderBG
Пренасочване и ремаркетинг
В допълнение към провеждането на кампания за ремаркетинг на имейли и цифрови реклами, можем стратегически да поставяме насочени реклами пред предишни посетители в различно място извън сайта, за да поддържаме високата информираност и да насърчаваме бъдещи ангажименти. Ние използваме ремаркетинг по имейл, пренасочване на AdWords, пренасочване към търсене и пренасочване на маркетинг, за да поддържаме интерес, да изграждаме трафик и в крайна сметка да увеличим вашите проценти на реализация.
Пренасочването и ремаркетингът са два ефективни инструмента за дигитален маркетинг, които отново ангажират посетителите, след като представят първоначален интерес към това, което продавате, с евентуалната цел да ги върнете към вашия сайт и да ги насочите към успешна реализация. Въпреки че са сходни термини със сходни цели, ремаркетингът и ретаргетингът имат различна разлика, що се отнася до стратегията.
е действието за повторно ангажиране на клиенти чрез имейл с напомняния и / или промоции.
е действието за привличане на клиенти отново чрез насочени реклами.
WebsiteBuilderBG
Въпроси и отговори
За да разберете защо ремаркетингът и пренасочването са толкова важни части от всяка дигитална маркетингова кампания, първо трябва да разберете защо те са необходими на първо място.
Много фирми се страхуват да включат потенциалните клиенти с ремаркетинг или ретаргетинг техники, но статистиката показва, че тези методи са невероятно ефективни за приключване на сделката при изоставени продажби(количка).
Интересен факт е че докато средната честота на кликване за общите реклами за PPC е само 0,07%, честотата на кликване при ремаркетинг е 10 пъти по-висока от 0,7%
А що се отнася до изключването на тези потенциални клиенти с насочени реклами и имейли, статистиката сочи, че само 11% от потребителите имат негативни чувства към рекламираните реклами. 30% съобщават „много положителни“ реакции на ретаргетинг. Така е много по-вероятно да насочите посетител.
за повторно насочване-стратегии
С една дума: всички. Всички уебсайтове, които имат какво да продават, трябва активно да търсят начини да се свържат отново с посетителите, които са изразили ясен интерес (но не толкова далеч, че са направили завършена покупка). Има много какво да спечелим от ефективни стратегии за ремаркетинг и пренасочване, и много да загубим, ако не ги изпълним.
Това, че потенциален клиент е напуснал уебсайта Ви, без да прави продажба, не означава, че трябва че ще го загубите със сигурност. Ако можете да овладеете ремаркетинг и пренасочване, можете да докоснете голяма част от пазара, който вече е създаден за конвертиране на вашия сайт.
Увеличете реализациите си с WebsiteBuilderBG
WebsitebuilderBG е агенция за дигитален маркетинг със афинитет към оптимизиране на поведението на потребителите за по-добър бизнес. Когато работите с нас, получавате персонализиран екип от SEO професионалисти, които са в крак с всички най-нови тенденции и разбирания в бранша. Ще разгледаме задълбочено операциите на вашия бранд и профилите на посетителите, за да измислим стратегии за ремаркетинг и пренасочване, които работят.