Изработка на уебсайт и онлайн магазин

Изработка на уебсайт и онлайн магазин с включена поддръжка, хостинг, домейн, GDPR интеграция, SSL сертификат за криптиране на връзката, SEO и SEM оптимизация.

Black Friday през Ноември

Запитай за оферта с до 60% отстъпка от редовната цена за изработка или редизайн

промокод:

WEBBLACK

ИЗРАБОТКА ИЛИ РЕДИЗАЙН НА

ИНФОРМАТИВЕН УЕБСАЙТ

Изработка или редизайн

2899 лв

без ДДС

КАТАЛОГОВ УЕБСАЙТ

Изработка или редизайн

3599 лв

без ДДС

ОНЛАЙН МАГАЗИН

Изработка или редизайн

3999 лв

без ДДС

РЕКЛАМНИ КАМПАНИИ В GOOGLE ADS И ПОДДРЪЖКА НА СОЦИАЛНИ МРЕЖИ

СОЦИАЛНИ МРЕЖИ

Facebook и Instagram

за период от един месец

700 лв

без ДДС

GOOGLE ADS

за период от един месец

600 лв

без ДДС

КОМПЛЕКСНО ПРЕДЛОЖЕНИЕ

Dynamic Link Generator

Изпратете своето запитване

Име *
Телефон *
Email *
Уеб сайт
Тема на запитването *
Запитване *

Black Friday през Ноември

Име *
Телефон *
Email *
Уеб сайт
ПРОМОКОД *
Тема на запитването *
Запитване *

ИНФОРМАТИВЕН УЕБСАЙТ

1. Дизайн и структура:

  • Иновативен дизайн – съобразен с най-новите тенденции в уеб дизайна, за да бъде уебсайтът Ви едновременно стилен и функционален.

  • Изграждане на меню с до 20 страници със съдържание и изображения като „Начало“, „За нас“, “Услуги“, “Контакти“ и др. с възможност за добавяне на още страници при необходимост.

  • Респонсив дизайн – напълно адаптивен за всички устройства, включително десктоп, таблети и смартфони, за безпроблемно потребителско изживяване.

  • Брандиране на уебсайта – персонализиране на дизайна в съответствие с корпоративната идентичност на бизнеса.

2. Управление и администрация:

  • Административен панел – интуитивен и лесен за използване интерфейс, който Ви позволява сами да управлявате съдържанието на уебсайта си, като добавяте или редактирате страници, изображения и текстове.

  • Видео обучение за работа с панела и основи на SEO оптимизацията, което ще Ви даде възможността допълнително да оптимизирате своя уебсайт при добавяне на ново съдържание.

3. Мултимедия и съдържание:

  • Добавяне на изображения и видеа – възможност за интегриране на визуално съдържание за по-добро представяне на Вашата дейност и услуги.

  • Галерия с неограничен брой снимки – организиране на изображенията в лесна за разглеждане структура с възможност за различни визуални ефекти.

  • Мултимедийни интеграции – Интеграция с YouTube, Vimeo или Twitch за вграждане на видеоклипове, стриймове или подкасти. Audio player за поддръжка на музика или аудио съдържание подкасти, записи на събития.

4. SEO и практики:

  • On-Page SEO оптимизация – оптимизация на съдържанието и структурата на страниците за по-добра видимост и класиране в Google.

  • Регистрация в Google Search Console – за по-бързо и ефективно индексиране на страниците от Google.

  • Cache система за оптимизация на скоростта на зареждане на уебсайта.

  • Създаване на robot.txt файл – файл даващ указания на търсачките за правилно обхождане и индексиране на страниците в уебсайта;

5. Сигурност и съответствие:

  • SSL сертификат – гаранция за сигурност и защита на данните на потребителите.

  • GDPR съвместимост – интеграция на политика за поверителност и защита на личните данни.

  • Content Copy Protection – Система забраняваща копиране на текст и изображения.

  • Политика за бисквитки – внедряване на банер и страница за политиката за бисквитки.

  • Сигурност и защита – защита на уебсайта от зловреден софтуер и хакерски атаки (Добавяне на двуфакторна автентикация (2FA) за допълнителна сигурност на потребителите).

6. Функционалности:

  • Автоматичен превод – превод на предпочитани езици (по Ваше желание).

  • Subscribe бутон – възможност за абониране на потребителите за актуални новини, което Ви позволява да поддържате постоянна връзка с тях.

  • Синхронизация със система за Email кампании – интеграция с Mailchimp или Brevo за планирано изпращане на известия.

  • Pop-Up система – автоматично известяване чрез съобщение, при посещение на уебсайта (съдържание по Ваш избор).

  • Синхронизация със социални мрежи (Facebook, Instagram, X, Pinterest и др.) за максимално разпространение на Вашия бизнес, спрямо използваните от Вас социални канали.

  • Chatbot интеграция – синхронизация за изпращане на съобщения от посетители на уебсайта към използвано от Вас чат приложение – Messenger, WhatsApp и/или Viber.

  • Call бутон – възможност за директни обаждания от уебсайта.

  • Възможност за интегриране на онлайн контактна форма – за лесни и бързи запитвания от посетителите на уебсайта директно към Вашия имейл.

7. Техническа поддръжка и хостинг:

  • Поддръжка на текущото състояние на уебсайта.

  • Следене и обновяване на интегрираните системи.

  • Отстраняване на технически неизправности възникнали по време на периода на поддръжката (в случай на констатирани такива).

  • Резервно копие на информацията – периодично създаване на резервно копие за бързо възстановяване на данните при необходимост.

  • Създаване на до 10 пощенски кутии с корпоративни (фирмени) имена и осигуряване на до 10GB SSD пространство (пример: info@yourdomain.com). Осигуряване на допълнителни възможности за увеличаване броя на пощенските кутии и техният обем на заемано пространство (при необходимост).

8. Допълнителни предимства:

  • Онлайн следене на процеса по изграждане на уебсайта – за постоянен достъп до актуализации по проекта.

  • Вграждане на Google Maps/Google Street Viewза лесно откриване на физическия Ви адрес от различни устройства.

  • Регистрация и настройка на Google Analytics – система за проследяване и анализ на посещенията на уебсайта, която ще Ви помогне да разберете поведението на потребителите.

КАТАЛОГОВ УЕБСАЙТ

Подходящ за презентиране на продукти и публикации

1. Дизайн и структура:

  • Иновативен и модерен дизайн – съобразен с най-новите тенденции в уеб дизайна, създаден според Вашата визия и стил, следвайки стандартите и изискванията на търсачките.

  • Изграждане на меню с до 20 страници/бутони със съдържание и изображения, като „Начало“, „За нас“, „Продукти“, „Блог“, „Контакти“ и др. (с опция за добавяне на още).

  • Промо витрина на началната страница – за показване на най-предпочитаните продукти и оферти.

  • Респонсив дизайн – напълно адаптивен за всички устройства (десктоп, смартфон, таблет).

2. Управление и администрация:

  • Административен панел – лесен за управление, който ще Ви позволи да добавяте продукти/публикации, редактирате съдържание и т.н., без необходимост от специални технически умения.

  • Роли на служители – възможност за задаване на различни нива на достъп до секции и информация в административния панел.

  • Видео обучение за работа с панела и основи на SEO оптимизацията, което ще ви даде възможността допълнително да оптимизирате уебсайта при добавяне на продукти/публикации.

  • Опция за неограничен брой продукти, публикации и категории, както и неограничен брой снимки и видеоклипове (линкове от YouTube).

  • Възможност за следене на наличности и индикации за продукти „наличен“ и „изчерпан“.

3. SEO и практики:

  • On-Page SEO оптимизация – за по-добри резултати в търсачките като Google.

  • Cache система за оптимизация на скоростта на зареждане на уебсайта.

  • Създаване на robot.txt файл – файл даващ указания на търсачките за правилно обхождане и индексиране на страниците в уебсайта;

4. Сигурност и съответствие:

  • SSL сертификат – гаранция за сигурност и защита на данните на потребителите.

  • GDPR съвместимост – интеграция на политика за поверителност и защита на личните данни.

  • Content Copy Protection – Система забраняваща копиране на текст и изображения.

  • Политика за бисквитки – внедряване на банер и страница за политиката за бисквитки.

  • Сигурност и защита – защита на уебсайта от зловреден софтуер и хакерски атаки (Добавяне на двуфакторна автентикация (2FA) за допълнителна сигурност на потребителите).

5. Функционалности:

  • Система за филтриране на продукти по категория, цвят, марка и др.

  • Динамична търсачка – показва автоматично актуализирани резултати в реално време, докато потребителят въвежда своето запитване.

  • Система за бърз преглед на продукта – позволяваща на потребителите бърз достъп до ключова информация.

  • Chatbot интеграция – синхронизация за изпращане на съобщения от посетители на уебсайта към използвано от Вас чат приложение – Messenger, WhatsApp и/или Viber.

  • Call бутон – възможност за директни обаждания от уебсайта.

  • Subscribe бутон – за абониране на потребителите за новини и промоции.

  • Синхронизация със система за Email кампании (Mailchimp, Brevo).

  • Pop-Up система – автоматично известяване чрез съобщение, при посещение на уебсайта (съдържание по Ваш избор).

  • Синхронизация със социални мрежи (Facebook, Instagram, X, Pinterest и др.) за максимално разпространение на Вашия бизнес, спрямо използваните от Вас социални канали.

  • Мултимедийни интеграции – Интеграция с YouTube, Vimeo или Twitch за вграждане на видеоклипове, стриймове или подкасти. Audio player за поддръжка на музика или аудио съдържание подкасти, записи на събития.

  • Автоматичен превод – превод на предпочитани езици (по Ваше желание).

  • Интегриране на онлайн контактна форма – директни запитвания от уебсайта.

6. Техническа поддръжка и хостинг:

  • Поддръжка на текущото състояние на уебсайта.

  • Следене и обновяване на интегрираните системи.

  • Отстраняване на технически неизправности възникнали по време на периода на поддръжката (в случай на констатирани такива).

  • Резервно копие на информациятапериодично създаване на резервно копие за бързо възстановяване данни при необходимост.

  • Създаване на до 10 пощенски кутии с корпоративни (фирмени) имена и осигуряване на до 10GB SSD пространство (пример: info@yourdomain.com). Осигуряване на допълнителни възможности за увеличаване броя на пощенските кутии и техният обем на заемано пространство (при необходимост).

  • Неограничен хостинг – за уебсайта и поддръжка на техническите аспекти.

7. Мобилни решения:

  • Прогресив мобилно приложение (PWA) – позволява на клиентите Ви да достъпват уебсайта лесно и бързо чрез мобилни устройства.

Допълнителни предимства:

  • Регистрация и настройка на Google Analytics – за проследяване на посещения и поведение на потребителите.

  • Регистрация в Google Search Console – за по-бързо индексиране от Google.

  • Вграждане на Google Maps/Google Street View – за лесно откриване на физическия Ви адрес от различни устройства.

  • Онлайн следене на процеса по изграждане на уебсайта – за актуализации по проекта.

ОНЛАЙН МАГАЗИН

1. Дизайн и структура:

  • Иновативен и модерен дизайн – съобразен с най-новите тенденции в уеб дизайна, създаден според Вашата визия и стил, следвайки стандартите и изискванията на търсачките.

  • Изграждане на меню с до 20 страници, включващи бутони, като „Начало“, „Продукти“, „За нас“, „Контакти“ и др., с опция за добавяне на още.

  • Промо витрина на началната страница – за показване на най-предпочитаните продукти и оферти.

  • Респонсив дизайн – напълно адаптивен за всички устройства (десктоп, смартфон, таблет).

2. Управление и администрация:

  • Административен панел – лесен за управление, който ще ви позволи самостоятелно да добавяте продукти, да редактирате съдържание и да управлявате поръчки.

  • Роли на служители – възможност за задаване на различни нива на достъп до секции и информация в административния панел.

  • Видео обучение за работа с панела и основи на SEO оптимизацията, което ще ви даде възможността допълнително да оптимизирате магазина при добавяне на нови продукти.

  • Опция за неограничен брой продукти и категории, както и неограничен брой снимки и видеоклипове (линкове от YouTube).

  • Следене на наличности – индикации за продукти „наличен“ и „изчерпан“.

3. SEO и практики:

  • On-Page SEO оптимизация – осигуряване на по-добри резултати в търсачките (Google и др.).

  • Cache система и оптимизация за бързина на зареждането на онлайн магазина, за по-добро потребителско изживяване.

  • Създаване на robot.txt файл – файл даващ указания на търсачките за правилно обхождане и индексиране на страниците в уебсайта;

4. Сигурност и съответствие:

  • SSL сертификат – гаранция за сигурност и защита на данните на потребителите.

  • GDPR съвместимост – интеграция на политика за поверителност и защита на личните данни.

  • Content Copy Protection – Система забраняваща копиране на текст и изображения.

  • Политика за бисквитки – внедряване на банер и страница за политиката за бисквитки.

  • Сигурност и защита – защита на сайта от зловреден софтуер и хакерски атаки (Добавяне на двуфакторна автентикация (2FA) за допълнителна сигурност на потребителите).

5. Плащания и доставки:

  • Методи на плащане – наложен платеж, банков превод, с опция за разширение с други методи.

  • Интеграция с куриерски фирми и методи на доставка, за автоматизация на логистичния процес (Speedy , ЕКОНТ и BOX NOW).

6. Функционалности:

  • Автоматично генериране на фактури при поръчки – система за счетоводно управление и проследяване на продажби и разходи.

  • Известяване чрез Е-mail – при получена заявка за нова поръчка.

  • Опции за персонализиране на електронни пощенски шаблони при поръчка – персонализиране на външния вид и съдържанието на имейлите, изпращани от онлайн магазина.

  • Система за свързани продукти – възможност за предлагане на свързани продукти, най-продавани, нови и промо продукти.

  • Система за филтриране на продукти по цена, категория, цвят, марка и др.

  • Динамична търсачка – показва автоматично актуализирани резултати в реално време, докато потребителят въвежда своето запитване.

  • Интеграция на система за бърз преглед на продукта – позволява на потребителите да разгледат ключова информация за продукта.

  • Chatbot интеграция – синхронизация за изпращане на съобщения от посетители на онлайн магазина към използвано от Вас чат приложение – Messenger, WhatsApp и/или Viber.

  • Call бутон възможност за директни обаждания от онлайн магазина.

  • Синхронизация със социални мрежи (Facebook, Instagram, X, Pinterest и др.) за максимално разпространение на Вашия бизнес, спрямо използваните от Вас социални канали.

  • Subscribe бутон – възможност за абониране за новини и промоции.

  • Синхронизация със система за Email кампании (Mailchimp, Brevo).

  • Pop-Up система – автоматично известяване чрез съобщение, при посещение на онлайн магазина (съдържание по Ваш избор).

  • Потребителски отзиви и рейтинги – интеграция за добавяне на ревюта и рейтинги.

  • Мултимедийни интеграции – Интеграция с YouTube, Vimeo или Twitch за вграждане на видеоклипове, стриймове или подкасти. Audio player за поддръжка на музика или аудио съдържание подкасти, записи на събития.

  • Автоматичен превод – превод на предпочитани езици (по Ваше желание).

  • Интегриране на онлайн контактна форма – директни запитвания от Онлайн магазина.

7. Техническа поддръжка и хостинг:

  • Поддръжка на текущото състояние на онлайн магазина.

  • Следене и обновяване на интегрираните системи.

  • Отстраняване на технически неизправности възникнали по време на периода на поддръжката (в случай на констатирани такива).

  • Резервно копие на информациятапериодично създаване на резервно копие за бързо възстановяване данни при необходимост.

  • Създаване на до 10 пощенски кутии с корпоративни (фирмени) имена и осигуряване на до 10GB SSD пространство (пример: info@yourdomain.com). Осигуряване на допълнителни възможности за увеличаване броя на пощенските кутии и техният обем на заемано пространство (при необходимост).

  • Неограничен хостинг – за онлайн магазина и поддръжка на техническите аспекти.

8. Мобилни решения:

  • Прогресив мобилно приложение (PWA) – дава възможност на клиентите ви да достъпват магазина лесно и бързо чрез мобилни устройства.


Допълнителни предимства:

  • Онлайн следене изграждането на Вашия онлайн магазин – за актуализации по проекта.

  • Регистрация/синхронизация с Google Analytics и Google Search Console – за проследяване на посещения и бързо индексиране в Google.

  • Вграждане на Google maps/Google street view – лесно откриване и директна препратка към физическия Ви адрес от различни устройства.

СОЦИАЛНИ МРЕЖИ

Facebook и Instagram

Услуги, включени в предложението:

1. Създаване и оптимизация на социални профили:

Анализ и планиране: Подробен анализ на пазара, целевата аудитория и конкуренцията, който ще ни помогне да създадем стратегически план за съдържание, съобразен с Вашите бизнес цели.
Дизайн на профил и корица: Професионално изработени профилна снимка и корица, адаптирани към бранда Ви, за максимално визуално въздействие.

2. Изготвяне на маркетингова стратегия:

Седмичен постинг план за съдържание: Изготвяне на отделни седмични постинг планове за публикуване на съдържание с маркетингова стратегия за развитие на страниците (всеки постинг план се съгласува предварително).
Периодичност и разнообразие: Балансирано разпределение на постовете – информация за бизнеса, промоции, съвети и ангажиращи въпроси за поддържане на интереса на аудиторията.
Адаптиране към различни целеви групи: Съдържанието се съобразява с интересите на Вашата аудитория, възраст, локация и поведение в социалните мрежи.

3. Създаване и публикуване на съдържание:

Креативни публикации: Дизайн и публикуване на 3 уникални поста на седмица, със специален акцент върху визуалната и текстовата част. Всички публикации са напълно адаптирани към спецификите на платформата.
Интерактивно съдържание: Публикуване на ангажиращи истории и видео съдържание, за да повишим взаимодействието с аудиторията.
Промоционални кампании: Публикуване на 1 промоционален пост на месец, с фокус върху специфичен продукт или услуга (при жалние и необходимост).

4. Реклама и разширяване на аудиторията:

Таргетирана реклама: Управление на до 2 рекламни кампании с фокус върху достигане до точната аудитория, с цел увеличаване на последователите и продажбите. Включва реклама с бюджет до 50 лв. на месец.
Анализ на резултатите: Измерване на ефективността на рекламите и настройка за по-добри резултати при всяка следваща кампания.

5. Активно управление на общността:

Комуникация с последователите: Отговаряне на съобщения и коментари, поддържане на активен диалог с аудиторията, за да изградим доверие и лоялност (при получено писемно потвърждение за изпълнение на тази услуга).
Управление на рецензии: Проследяване и управление на потребителските ревюта и обратната връзка, за да се гарантира позитивен имидж на бизнеса.
Мониторинг и оптимизация: Ежедневен мониторинг на активността и ефективността на съдържанието с цел постоянно подобряване.

6. Доклади и анализи:

Месечен доклад: Подробен анализ на резултатите – ангажираност, растеж на последователи, резултати от рекламите, за да можете да проследите ефективността на нашите усилия.
Препоръки за подобрение: Персонализирани съвети и препоръки за подобряване на ефективността на страниците на база на месечните резултати.

Цени и условия:

Цената за всички горепосочени услуги е 700 лв./месец (без ДДС). Това включва цялостно управление, мониторинг и реклама с включен бюджет за рекламни кампании до 50 лв. на месец.

Допълнителни рекламни бюджети могат да бъдат добавени по Ваше желание.

GOOGLE ADS

Услугата включва:

  1. Анализ и планиране на кампанията

    • Изготвяне на стратегия, базирана на целите на бизнеса Ви.

    • Определяне на ключови думи (keywords), таргет аудитория и географски обхват за най-ефективно насочване.

    • Създаване на структурата на кампанията (кампании, рекламни групи и реклами).

  2. Създаване на рекламни текстове и банери

    • Разработване на рекламни послания (текстови реклами) с висок потенциал за ангажиране на аудиторията.

    • Добавяне на визуални банери за дисплейната мрежа (при необходимост).

    • Персонализирани Call-to-Action фрази, насочени към постигане на максимална ефективност.

  3. Настройки и конфигурации в Google Ads

    • Настройка на Google Ads профил, създаване и конфигурация на кампанията.

    • Оптимизация на дневен и месечен рекламен бюджет, за да се осигури максимално покритие и резултати.

    • Синхронизация с Google Analytics за проследяване на конверсии и потребителско поведение.

  4. Проследяване на конверсии и цели

    • Настройка на системата за проследяване на конверсии (постигнати цели).

    • Анализ и отчитане на ключови показатели за ефективност (KPIs).

  5. Оптимизация на кампанията в реално време

    • Ежедневен мониторинг на представянето на рекламите.

    • Оптимизация на ключовите думи, корекции в стратегията за наддаване (bidding strategy), и подобрение на рекламните текстове при необходимост.

    • Адаптиране на таргетинг параметрите (географски, демографски, интереси) за по-добра ефективност.

  6. Отчетност и поддръжка

    • Следене и изпълнение на Google Ads препоръки (при необходимост) за подобрения на показателите.

    • Комуникация през целия период на кампанията.

    • Финален месечен доклад с обобщение на представянето, анализ на ефективността и препоръки за бъдещи стъпки.

Период на изпълнение:

  • Периодът на активната кампания е 1 месец.

Цена:

  • Обща стойност на офертата: 600лв. без ДДС

  • Включен рекламен бюджет: 200лв.
    (Останалата част от сумата покрива настройката, управлението и оптимизацията на кампанията.)

Допълнителни възможности:

  • Кампанията може да бъде продължена по Ваше желание след изтичане на първоначалния период.

  • Възможност за увеличаване на рекламния бюджет по всяко време по Ваше желание.