1. Дизайн и структура:
Иновативен и модерен дизайн – съобразен с най-новите тенденции в уеб дизайна, създаден според Вашата визия и стил, следвайки стандартите и изискванията на търсачките.
Изграждане на меню с до 20 страници, включващи бутони, като „Начало“, „Продукти“, „За нас“, „Контакти“ и др., с опция за добавяне на още.
Промо витрина на началната страница – за показване на най-предпочитаните продукти и оферти.
Респонсив дизайн – напълно адаптивен за всички устройства (десктоп, смартфон, таблет).
2. Управление и администрация:
Административен панел – лесен за управление, който ще ви позволи самостоятелно да добавяте продукти, да редактирате съдържание и да управлявате поръчки.
Роли на служители – възможност за задаване на различни нива на достъп до секции и информация в административния панел.
Видео обучение за работа с панела и основи на SEO оптимизацията, което ще ви даде възможността допълнително да оптимизирате магазина при добавяне на нови продукти.
Опция за неограничен брой продукти и категории, както и неограничен брой снимки и видеоклипове (линкове от YouTube).
Следене на наличности – индикации за продукти „наличен“ и „изчерпан“.
3. SEO и практики:
On-Page SEO оптимизация – осигуряване на по-добри резултати в търсачките (Google и др.).
Cache система и оптимизация за бързина на зареждането на онлайн магазина, за по-добро потребителско изживяване.
Създаване на robot.txt файл – файл даващ указания на търсачките за правилно обхождане и индексиране на страниците в уебсайта;
4. Сигурност и съответствие:
SSL сертификат – гаранция за сигурност и защита на данните на потребителите.
GDPR съвместимост – интеграция на политика за поверителност и защита на личните данни.
Content Copy Protection – Система забраняваща копиране на текст и изображения.
Политика за бисквитки – внедряване на банер и страница за политиката за бисквитки.
Сигурност и защита – защита на сайта от зловреден софтуер и хакерски атаки (Добавяне на двуфакторна автентикация (2FA) за допълнителна сигурност на потребителите).
5. Плащания и доставки:
Методи на плащане – наложен платеж, банков превод, с опция за разширение с други методи.
Интеграция с куриерски фирми и методи на доставка, за автоматизация на логистичния процес (Speedy , ЕКОНТ и BOX NOW).
6. Функционалности:
Автоматично генериране на фактури при поръчки – система за счетоводно управление и проследяване на продажби и разходи.
Известяване чрез Е-mail – при получена заявка за нова поръчка.
Опции за персонализиране на електронни пощенски шаблони при поръчка – персонализиране на външния вид и съдържанието на имейлите, изпращани от онлайн магазина.
Система за свързани продукти – възможност за предлагане на свързани продукти, най-продавани, нови и промо продукти.
Система за филтриране на продукти по цена, категория, цвят, марка и др.
Динамична търсачка – показва автоматично актуализирани резултати в реално време, докато потребителят въвежда своето запитване.
Интеграция на система за бърз преглед на продукта – позволява на потребителите да разгледат ключова информация за продукта.
Chatbot интеграция – синхронизация за изпращане на съобщения от посетители на онлайн магазина към използвано от Вас чат приложение – Messenger, WhatsApp и/или Viber.
Call бутон – възможност за директни обаждания от онлайн магазина.
Синхронизация със социални мрежи (Facebook, Instagram, X, Pinterest и др.) за максимално разпространение на Вашия бизнес, спрямо използваните от Вас социални канали.
Subscribe бутон – възможност за абониране за новини и промоции.
Синхронизация със система за Email кампании (Mailchimp, Brevo).
Pop-Up система – автоматично известяване чрез съобщение, при посещение на онлайн магазина (съдържание по Ваш избор).
Потребителски отзиви и рейтинги – интеграция за добавяне на ревюта и рейтинги.
Мултимедийни интеграции – Интеграция с YouTube, Vimeo или Twitch за вграждане на видеоклипове, стриймове или подкасти. Audio player за поддръжка на музика или аудио съдържание подкасти, записи на събития.
Автоматичен превод – превод на предпочитани езици (по Ваше желание).
Интегриране на онлайн контактна форма – директни запитвания от Онлайн магазина.
7. Техническа поддръжка и хостинг:
Поддръжка на текущото състояние на онлайн магазина.
Следене и обновяване на интегрираните системи.
Отстраняване на технически неизправности възникнали по време на периода на поддръжката (в случай на констатирани такива).
Резервно копие на информацията – периодично създаване на резервно копие за бързо възстановяване данни при необходимост.
Създаване на до 10 пощенски кутии с корпоративни (фирмени) имена и осигуряване на до 10GB SSD пространство (пример: info@yourdomain.com). Осигуряване на допълнителни възможности за увеличаване броя на пощенските кутии и техният обем на заемано пространство (при необходимост).
Неограничен хостинг – за онлайн магазина и поддръжка на техническите аспекти.
8. Мобилни решения:
Прогресив мобилно приложение (PWA) – дава възможност на клиентите ви да достъпват магазина лесно и бързо чрез мобилни устройства.
Допълнителни предимства:
Онлайн следене изграждането на Вашия онлайн магазин – за актуализации по проекта.
Регистрация/синхронизация с Google Analytics и Google Search Console – за проследяване на посещения и бързо индексиране в Google.
Вграждане на Google maps/Google street view – лесно откриване и директна препратка към физическия Ви адрес от различни устройства.