1. Дизайн и структура:
Иновативен дизайн – съобразен с най-новите тенденции в уеб дизайна, за да бъде уебсайтът Ви едновременно стилен и функционален.
Изграждане на меню с до 20 страници със съдържание и изображения като „Начало“, „За нас“, “Услуги“, “Контакти“ и др. с възможност за добавяне на още страници при необходимост.
Респонсив дизайн – напълно адаптивен за всички устройства, включително десктоп, таблети и смартфони, за безпроблемно потребителско изживяване.
Брандиране на уебсайта – персонализиране на дизайна в съответствие с корпоративната идентичност на бизнеса.
2. Управление и администрация:
Административен панел – интуитивен и лесен за използване интерфейс, който Ви позволява сами да управлявате съдържанието на уебсайта си, като добавяте или редактирате страници, изображения и текстове.
Видео обучение за работа с панела и основи на SEO оптимизацията, което ще Ви даде възможността допълнително да оптимизирате своя уебсайт при добавяне на ново съдържание.
3. Мултимедия и съдържание:
Добавяне на изображения и видеа – възможност за интегриране на визуално съдържание за по-добро представяне на Вашата дейност и услуги.
Галерия с неограничен брой снимки – организиране на изображенията в лесна за разглеждане структура с възможност за различни визуални ефекти.
Мултимедийни интеграции – Интеграция с YouTube, Vimeo или Twitch за вграждане на видеоклипове, стриймове или подкасти. Audio player за поддръжка на музика или аудио съдържание подкасти, записи на събития.
4. SEO и практики:
On-Page SEO оптимизация – оптимизация на съдържанието и структурата на страниците за по-добра видимост и класиране в Google.
Регистрация в Google Search Console – за по-бързо и ефективно индексиране на страниците от Google.
Cache система за оптимизация на скоростта на зареждане на уебсайта.
Създаване на robot.txt файл – файл даващ указания на търсачките за правилно обхождане и индексиране на страниците в уебсайта;
5. Сигурност и съответствие:
SSL сертификат – гаранция за сигурност и защита на данните на потребителите.
GDPR съвместимост – интеграция на политика за поверителност и защита на личните данни.
Content Copy Protection – Система забраняваща копиране на текст и изображения.
Политика за бисквитки – внедряване на банер и страница за политиката за бисквитки.
Сигурност и защита – защита на уебсайта от зловреден софтуер и хакерски атаки (Добавяне на двуфакторна автентикация (2FA) за допълнителна сигурност на потребителите).
6. Функционалности:
Автоматичен превод – превод на предпочитани езици (по Ваше желание).
Subscribe бутон – възможност за абониране на потребителите за актуални новини, което Ви позволява да поддържате постоянна връзка с тях.
Синхронизация със система за Email кампании – интеграция с Mailchimp или Brevo за планирано изпращане на известия.
Pop-Up система – автоматично известяване чрез съобщение, при посещение на уебсайта (съдържание по Ваш избор).
Синхронизация със социални мрежи (Facebook, Instagram, X, Pinterest и др.) за максимално разпространение на Вашия бизнес, спрямо използваните от Вас социални канали.
Chatbot интеграция – синхронизация за изпращане на съобщения от посетители на уебсайта към използвано от Вас чат приложение – Messenger, WhatsApp и/или Viber.
Call бутон – възможност за директни обаждания от уебсайта.
Възможност за интегриране на онлайн контактна форма – за лесни и бързи запитвания от посетителите на уебсайта директно към Вашия имейл.
7. Техническа поддръжка и хостинг:
Поддръжка на текущото състояние на уебсайта.
Следене и обновяване на интегрираните системи.
Отстраняване на технически неизправности възникнали по време на периода на поддръжката (в случай на констатирани такива).
Резервно копие на информацията – периодично създаване на резервно копие за бързо възстановяване на данните при необходимост.
Създаване на до 10 пощенски кутии с корпоративни (фирмени) имена и осигуряване на до 10GB SSD пространство (пример: info@yourdomain.com). Осигуряване на допълнителни възможности за увеличаване броя на пощенските кутии и техният обем на заемано пространство (при необходимост).
8. Допълнителни предимства:
Онлайн следене на процеса по изграждане на уебсайта – за постоянен достъп до актуализации по проекта.
Вграждане на Google Maps/Google Street View – за лесно откриване на физическия Ви адрес от различни устройства.
Регистрация и настройка на Google Analytics – система за проследяване и анализ на посещенията на уебсайта, която ще Ви помогне да разберете поведението на потребителите.